KOMORA
Версія для друку Мапа сайту Пошук
На головну
Студія звукозапису

Студія звукозапису

Студія звукозапису "Комора" розташована на території Національного комплексу "Експоцентр України". Таке місцезнаходження є надзвичайно вдалим, оскільки віддаленість від транспортних магістралей дозволяє уникнути шумів, що заважають при здійсненні якісного звукозапису.

Cтруктура студії дозволяє одночасно здійснювати запис двох різних колективів/виконавців, а також працювати над аранжуванням твору.

Обладнання студії:

    Пульт:

  • AMEK Big by Longley (R.Neve) 28x28x8x24 dynamic ch.
  • AD-DA  RME  ADI -8 PRO (24ch)
  • TASCAM MSR-24(48ch)
  • REVOX B77MK-II

    Монитори:

  • YAMAHA NS-10M
  • JBL LSR-32

    Динамічна обробка:

  • DBX160SL(Blue)
  • DBX566,DBX DDP
  • DBX Quantum-II
  • DBX160XT
  • DBX900 (902, 903, 904, 905)
  • BSS-DPR-901-II
  • APHEX Aural Exciter type III mod 250
  • FX  Lexicon300
  • LexiconPCM80
  • LexiconLXP1
  • LexiconLXP5
  • Eventide Ultra-harmonizer H3000
  • Ensoniq DP4
  • YamahaSPX900
  • YamahaFX900

    Кабінети:

  • Fender Twin Reverb
  • Fender Super 60
  • MesaBoogie 50 caliber+
  • Marshall JCM-900

    Мікрофони:

  • Audio-technica  DrumKit (ATM-23, 23HE, 25)
  • Audio-technica  AT-4050
  • Audio-technica  AT-4060
  • Audio-technica  AE-2500
  • AKG-414
  • AKG-451
  • AKG-D112
  • AKG-SolidTube
  • AKG-C411
  • AKG-D7
  • Shure SM-57
  • Shure SM-58
  • Sennheiser 441-U

    Барабани:

  • Premier Signia
  • Ludwig LC3447MMA
  • Zildjian

    Рояль:

  • Steinway & Sons
  • Estonia
Розміри студії
Control Room 24 m2
Hall 92 m2
Drum Room 12 m2
Voc Room 10 m2
Rest Room 15 m2
Кухня 30 m2

 

Апаратна студії "Комора" обладнана одним із найкращих пультів AMEK, автоматизованoго і зручнoго в управлінні (розробка Руперта Ніва R. Neve). Для запису музичного матеріалу використовують два аналогових магнітофони фірми Tascam. Їхні технічні можливості дозволяють працювати із 48 каналами одночасно, а також дозволяють нам досягти "теплого" аналогового звучання з натуральним "saturation". Обробка звуку відбувається за допомогою низки аналогових та цифрових приладів: Lexicon, Yamaha, dbx, SPL та ін. Лампова мікрофонна лінійка, а також набір різноманітних мікрофонів дозволяють отримувати вокальні та інструментальні сигнали високої якості, а монітори JBL мають здатність відтворювати звук із максимальною точністю.

Акустичний зал - 150 кв. м. Технічне забезпечення залу дозволяє запис як одного інструмента, або одного виконавця,так і великих колективів та гуртів. В студії є 4 окремих приміщення в яких можна одночасно проводити багатоканальний запис (максимум 46 аналогових +32 цифрових канали). Одне з таких приміщень це спеціально обладнана кімната для запису ударних інструментів. Також в акустичному залі є можливість записувати рояль (живий звук). Акустичні можливості залу дозволяють досягнути особливого звучання інструментів.

Цифрова апаратна площею 20 кв. м пристосована для здійснення цифрового запису, що є можливим, зокрема, завдяки надзвичайно зручному та надійному у користуванні пультові Spirit Digital 328. Його технічні характеристики дозволяють здійснювати малобюджетні записи музикантів на високому професійному рівні. Але основною перевагою цифрової апаратної студії "Комора" є цифрові магнітофони Tascam, що здатні одночасно записувати до 24 каналів. Також апаратна має інші важливі для роботи студії переваги, серед яких:

  • економія часу при високій якості здійснення цифрових перерахунків
  • використання спеціалізованих приборів для мастерінгу
  • застосування лампових приборів для обробки цифрового сигналу
  • можливість здійснення 52-х канального виїздного цифрового запису

Можливості студії:

  • багатоканальний аналоговий (56 каналів) та цифровий (52 канали) пульти
  • аранжування
  • саунд-продюсовання
  • редагування
  • премастерінг
  • ремастерінг
  • виготовлення мастер-диску
  • виготовлення звукових рекламних роликів
  • озвучення кінофільмів, відео (-роликів)
  • репетиції в студії

Студія існує з 1992 року. За цей час студією здійснено багато записів з різними виконавцями та гуртами.

Студія здійснює академічні, фольклорні, концертні записи. 

 

komora_kyiv's album on Photobucket

E-mail: studio@komora.com 

Нагору

 

долучайтесь до нас:

ми у Twitter  ми у LiveJournal  ми у Facebook

Ксилофон — ударный музыкальный инструмент с определенной высотой звучания. Имеет резкий тембр.

Тромбон

«Козьи ножки» ксилофона Ксилофон состоит из ряда брусков разной величины, каждый из которых, настроен на определенную ноту. По этим брускам бьют палочками с шарообразными наконечниками или специальными молоточками, которые похожи на небольшие ложки. Музыканты называют эти молоточки «козьими ножками». Ксилофон, как и другие музыкальные инструменты имеет свою историю происхождения. Первые его образцы можно найти у разных народов Африки, Юго-Восточной Азии, Латинской Америки. Европу ксилофон завоевал в начале 16 века и упоминается в одном трактате, как «hueltze glechter». Долгое время, ксилофон оставался очень примитивным инструментом. Он имел примерно два десятка деревянных брусков, которые связывались в цепочку, а для игры раскладывались на ровной поверхности. Первый серьезные изменения ксилофон получил в 1830 г., когда уроженец Могилёвской губернии Михил-Иосиф Гузиков изменил его конструкцию, расположив бруски в четыре ряда, и этим самым расширив диапазон звучания. Современный ксилофон состоит из сорока одного деревянного брусочка, настроенного в порядке хроматической гаммы. Все они расположены параллельно друг другу и, образуя суживающуюся к верху решёточку, размещаются в четыре колонки. Бруски отделены друг от друга маленькими пружинками, соприкасающимися с ними только в узловой их точке. В 1810 году, стараниями музыканта Фердинанда Кауэра, ксилофон впервые зазвучал в оркестре. Позже, такую практику освоили композиторы Кастнер и Камиль Сен-Санс. Сейчас, ксилофон используется только в симфоническом оркестре. Тромбон: путь от кулисных труб до наших дней Тромбон — медный духовой музыкальный инструмент, обладает ярким, блестящим тембром в среднем и верхнем регистрах, сумрачным — в нижнем. Тромбон состоит из передвижной U-образной трубки, с помощью которой, можно изменять объём заключённого в инструменте воздуха. Таким образом, можно было исполнять звуки хроматического звукоряда. Тромбон начинает свою историю с 15 века, когда начали видоизменятся кулисные трубы, при игре на которых у музыканта была возможность передвигать трубку инструмента. Первые из таких экспериментальных инструментов назывались сакбутами. По размеру они были меньше, чем современный тромбон, и имели несколько разновидностей. И только в 17 веке они получили свое теперешнее название — тромбон. В 18-19 веках тромбон становится постоянным членом оркестра. Ноты этого музыкального инструмента можно услышать в произведениях «Реквием» Моцарта и «Христос на Масличной горе» Бетховена, произведениях Берлиоза, Фридриха Бельке, Карла Квайсера, Ф. А. Куммера, Ю. Новаковского и многих других авторов. Еще большей популярности тромбон зажил благодаря бродячим ансамблям и оркестрам духовых инструментов, выступавшим по всей Европе и Северной Америке. Тромбон нашел свое применение в симфоническом и духовом оркестре, джазе и других музыкальных жанрах. С конца 1980-х годов, происходит возрождение интереса к старинным тромбонам, которые уже давно вышли из моды.
Читать далее

Український тиждень: Механік звуків

21.10.2010

Український тиждень: Механік звуків 

Директор легендарної студії звукозапису «Комора» Костянтин Костенко про музику як майонез, гру під фанеру, заслужених артистів Каліфорнійщини та велику музичну депресію.


Made in Etechs