Ваш кошик0 товарів в кошику
Кошик порожній
Познанський філармонічний оркестр виступив під відкритим небом у супроводі 58 мікрофонів Austrian Audio 28 серпня 2023

58 мікрофонів Austrian Audio на одній сцені: наймасштабніший до сьогодні досвід залучення продуктів знаменитого австрійського бренду

blog-img-5752-1

Фото: Офіційний портал міста Конін, Польща

Організація на високому рівні концерту під відкритим небом завжди пов'язана з низкою труднощів. Для великої аудиторії звук оркестру має бути підсилений максимально природним чином. Одним з ключових елементів при цьому є підбір мікрофонів, які найкраще підходять для кожного інструменту, і, до того ж, таких мікрофонів, які призначені для продуктивної роботи в шумному, концертному середовищі.

Комплект мікрофонів Austrian Audio для концерту Познанського філармонічного оркестру:


Радек Барчак, відповідальний за цей концерт художній керівник, резюмував успішний виступ Познанського філармонічного оркестру в Польщі: "Це був, ймовірно, наймасштабніший у світі досвід захоплення звуку з допомогою мікрофонів Austrian Audio. Ще до концерту Познанської філармонії наше агентство ViolinArt володіло арсеналом мікрофонів Austrian Audio: у нашому розпорядженні знаходилися шістнадцять мікрофонів CC8, чотири мікрофони OC818, чотири мікрофони OC18 і по одному мікрофону OC16 та OD5, проте ми не могли провести концерт без залучення додаткових мікрофонів Austrian Audio. Завдяки потужній підтримці двох компаній – ESS Audio, польського дистриб'ютора Austrian Audio, який швидко організував для нас доставку двадцяти мікрофонів CC8, та прокатної компанії Mateusz Szternel's Music Service, яка обміняла чотири своїх CC8 та два OC16 на чотири наших Neumann KM184 та два AKG C314 – ми змогли отримати те, чого потребували".

blog-img-5752-2

Мікрофони Austrian Audio особливі, вони нестандартні та не просто копіюють ідеї інших виробників. Однією з найважливіших особливостей є їх лінійна частотна характеристика без штучного підсилення високих частот. Сигнал захоплюється з повними, точними деталями та рівними високими частотами, які природно передають звучання оркестрових інструментів.

"Вперше я працював з мікрофонами Austrian Audio OC818 під час карантину у 2020 році, коли ми організували серію потокових трансляцій концертів класичної музики з Королівського замку Вавель у Кракові. На той час у нас були мікрофони AKG C414 XLS і Neumann KM184. В якості експерименту я використав ці широко відомі моделі разом з мікрофонами Austrian Audio OC818".

blog-img-5752-3

На думку Радека Барчака, мікрофони Austrian Audio звучать більш природно – вони передають звук саме таким, яким ми його чуємо. "Більшість мікрофонів мають підсилення високих частот. А тепер уявіть собі 60 конденсаторних мікрофонів на сцені, звукову систему з двох підвісів по 6 елементів лінійного масиву з кожної сторони, майже безпосередньо під якими розташувалися секції контрабасів та віолончелей – і кожен мікрофон має підсилення високих частот? Завдяки природній, уніфікованій частотній характеристиці мікрофонів Austrian Audio немає потреби у значній еквалізації, так само як і не потрібно боротьби за досягнення, наприклад, природного звуку скрипки шляхом усунення високочастотного джиттера".

Конденсаторні мікрофони Austrian Audio добре працюють в найрізноманітніших ситуаціях – з оверхедами барабанної установки, з солюючими інструментами або секціями (скрипка, віолончель, а також труба, тромбон і валторна), як основна стереопара для оркестрового звукопідсилення, але також з підсилювачами для електро- та бас-гітари, і гучномовцями Леслі. При роботі з вокалом мікрофони OC818/OC18 та CC8 показують дуже хорошу компресію сигналу.

blog-img-5752-4

Познанський філармонічний оркестр виступив у польському місті Конін у складі двадцяти скрипок, семи альтів, шести віолончелей, чотирьох контрабасів, арфи, чотирьох валторн, двох флейт та флейти-пікколо, двох гобоїв, двох кларнетів, двох фаготів, трьох труб, трьох тромбонів, чотирьох литавр, малого барабана та двох стійок перкусії. Оскільки Радек Барчак підібрав правильні мікрофони для кожного інструменту та секції – CC8 для всіх струнних та дерев'яних духових інструментів, а також перкусії; OD5 для литавр та малого барабана; OC818, OC18 та OC16 для мідних духових інструментів; додаткова стереопара OC18 розміщена над диригентом; пара OC18 та додатковий мікрофонний модуль передпідсилювача AKG C480 B-ULS з капсулем CK69 для солюючої скрипки – все, що було потрібно, це досягти 80% узгодження підсилення на передпідсилювачах STUDER з консоллю Soundcraft Vi1000, і, таким чином, більшу частину роботи було зроблено. Не довелося витрачати час на еквалізацію та "рятувати" мікрофони від небажаної взаємодії з фронтальною звуковою системою.

blog-img-5752-5.1

Відтворення звучання оркестру полягало в затримці сигналів окремих мікрофонів для досягнення відповідності звуку, знятому XY стереопарою Austrian Audio OC18, розташованою над головою диригента. Завершальний штрих до загальної акустичної досконалості здійснив ефект реверберації від Lexicon консолі Soundcraft Vi1000 та зовнішній процесор реверберації Roland SRV-330. Результатом стало повноцінне та природне звукопідсилення живої оркестрової музики для публіки.

Офіційна дистрибуція Austrian Audio та Harman Professional в Україні

Підприємство "Комора" є офіційним дистриб'ютором компаній Austrian Audio та Harman Professional в Україні. Ми отримуємо продукцію безпосередньо зі складу знаменитих виробників, гарантуючи її якість та оригінальність.

Контакти

Професійне звукове / світлове обладнання від топових виробників

Зворотній зв'язок

Професійне звукове / світлове обладнання